<h1>Butikker bakker op om Grand Cru-kampagne</h1>

Butikker bakker op om Grand Cru-kampagne

De landsdækkende kæder tager godt imod vores særlige Grand Cru pakker med gulerødder og kartofler.

Ligesom i 2021 har vi i år valgt at lancere årets Grand Cru vindere i en specielt designet emballage med et særligt Lammefjorden Grand Cru logo. 

Butikskæderne har taget godt imod initiativet. Både Rema1000, Aldi, Lidl og COOP-butikkerne har haft de særlige Grand Cru-bakker med gulerødder og kartofler liggende. Flere af dem har også præsenteret dem i deres tilbudsaviser, banner-annoncer og sågar i tv-reklamer.

Gintberg på kanten af Lammefjorden

I år har vi desuden nydt godt af, at "Gintberg på kanten" i denne uge handlede om Asnæs og Odsherred. Jan Gintberg gav Lammefjordens produkter særdeles god omtale.

Tilmed satte Gintberg fokus på Grand Cru-kåringen og talte med både Hans Møller Olsen (nu tidligere formand for Lammefjordens Grøntsagslaug) og Christian Heslet Jørgensen, Arnakke, som vandt gulerodsfinalen i både 2021 og 2022. Dermed fik vores Grand Cru-kampagne opmærksomhed på landsdækkende tv.

Foruden de særlige Grand Cru-bakker har butikkerne også fået vores flotte plakater med vinderne - John Nielsen med kartofler og Kristoffer Linderoth/Christian Heslet Jørgensen med gulerødder, fotograferet af Peter Jarvad.

Lammefjorden Grand Cru